Produkter

Vad menas med 4- och 5-free och varför är det bra?

 

När man pratar om 4-free och 5-free menar man att lacken inte innehåller 4 eller 5 av de ämnen som kan vara skadliga för dig och som finns i många lack. Det innebär att dessa lack är mycket mer hälsosamma.

Läs mer om dessa ämnen här!

Vad betyder hjärtmarkeringen på produkterna?

När du trycker på hjärtat på produkten hamnar den i din önskelista.

Betalning och leverans

Kan jag betala mitt köp via delbetalning eller faktura?

All betalinformation hittar du på Paysons hemsida eller i kassan.

Hur lång tid tar det innan jag får mina produkter?

Normalt sett levereras dina produkter inom 1-3 arbetsdagar. 

Kan man betala med utländskt kort?

All betalinformation finns på Paysons hemsida. Det står även vilka kort du kan använda när du ska genomföra ditt köp i kassan.

Jag är inte bosatt i Sverige, kan jag handla av er ändå?

I dagsläget skickar vi endast inom Sverige.

Min order har inte kommit fram, vad ska jag göra?

Har du problem med din leverans kan du i första hand kontakta postnord. Annars kan du kontakta oss på Contact@imtheartist.se så hjälps vi åt att lösa problemet.

Jag är under 18 år, får jag handla hos er?

Tyvärr är det alltid 18 års åldersgräns när det gäller betalningar, både direktbetalning med kort eller via faktura. Är du under 18 år behövs målsmans tillstånd.

Måste jag skapa ett konto hos er för handla?

Nej, det måste du inte. Men det är smidigt med ett konto hos oss där du kan spara och dela dina önskelistor och se tidigare ordrar. 

Jag har problem med en faktura, var vänder jag mig?

Vi använder oss av betaltjänsten Payson. Det lättaste är att kontakta deras kundtjänst direkt. 

Payson kundtjänst: 08-470 94 00

Ångerrätt och reklamation

Kan jag lämna tillbaka min produkt om jag ångrar mig?

Självklart kan du lämna tillbaka en produkt, men endast i obruten förpackning och inom 14 dagar.

Vad gör jag om det är något fel på produkten?

Om du vill reklamera eller ångra ett köp ska information om detta skickas till Contact@imtheartist.se. Det ska göras inom 14 dagar från det att din order levererats. I ämnesraden skriver du “återköp/reklamation”. I mailet skriver du ordernummer samt vilka varor ärendet gäller. Skicka även med en bild samt beskrivning på orsaken till reklamationen. 

Övriga frågor

Kan man hitta era produkter i fysisk butik?

Tyvärr har vi inte någon fysisk butik i dagsläget. F.U.N Laquer finns endast att köpa i vår webbshop, även BundleMoster’s och TwinkledT’s produkter. China Glaze, Seche och Mess No More kan du hitta i dom stora varuhusen.

Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?

I nyhetsbrevet finns en länk, längst ner, där du kan avregistrera dig.

Får jag dela bilder från er hemsida?

Bilderna som finns på hemsidan får du inte dela.

Men vill du dela en produkt eller ett inlägg från något av våra sociala medier går det naturligtvis bra. Var bara noga med att det syns vart produkten kommer ifrån. Använd gärna dela-knapparna inne på produktsidan. 

Jag saknar något i sortimentet, kan man komma med tips?

Självklart kan du tipsa oss om något du skulle vilja se i butiken. Maila oss på Contact@imtheartist.se så ska vi se om det går att ordna. 

Jag kommer inte fram på ert telefonnummer, vad ska jag göra?

Det absolut lättaste sättet att komma i kontakt med oss är att skicka ett mail till Contact@imtheartist.se.